tisdag 29 maj 2012

whitetrash

aha, varför ska man sova? fastnade  framför en film elr 2 :-P
har nyligen satt på kaffe till min finaste o ska gå o väcka honom nu..
men måste bara skriva av mig lite om jubelidioter...
det den ena parten inte tänkte på e att den andra e totalt blåst i huvet o avslöjar hela skiten på sin blogg..
de har kört ett dubbelrace för att lura den ena partens ex så hon inte tar bort barnen ur dens liv igen...
dvs det har aldrig varit riktigt slut o de har smusslat o ljugit ännu mer o självklart svikit big time igen..
det gäller ju nu 2 oskyldiga barns välmående, så jag säger bara GO FOR IT....
FY FAAN FÖR FALSKA YNKLIGA RÅTTJÄVLAR, KAN JU INTE KALLA DOM FÖR NÅ ANNAT!!!!!!!!
WHITETRASH, SOM JAG HAR SAGT HELA TIDEN!!
BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD PÅ SÅNA DÄR IDIOTER...
o jag kommer hjälpa till o sätta dit dom där idioterna o stötta min vän...<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar