fredag 21 december 2012

Julklappar del 2

Ja, staden har som vanligt bättre utbud :) Hittade resten av julklapparna på en gång, men Håkans julklappar blev nåt så mycket bättre än vad jag hade tänkt mig, tackar vet jag Örebro city:)
O stan e ju mycket trevligare o gå på än marieberg, så nästa år får Ingela åka dit själver...
O nu e alla julklappar inslagna oxå :) Skönt att det e klart...
Imorgon blire hemmapyssel, hundprommisar o sen handla maten, för Håkan ville va med då:)
Sen blire fredagsmys m rasmus.
På lördagen är hårfärgning, plockning o färgning av ögonbryn inplanerade, måste ju bli julefin :-p
Har gett Håkis lite ledtrådar som drives him crazy, hihi... Han kommer bli glatt överraskad på julaftonskvällen :) Han gav ju mig kryptiska ledtrådar på mina födelsedagspresenter, så hämnden e bara ljuv:)
Ska nog komma på flera kryptiska ledtrådar o reta honom med :-p


See ya:)




8 kommentarer:

  1. Albrekts guldfynd Hallbergs ä samma inköp å koncern. Sen delas smycken upp i billigt, billigare, billigast. det dyra går till hb mellan pris t gf å lägsta t ag. svårt att förstå?? men tånk som coop har det copp forum, konsum, exta el nära el va det nu heter... samma mat men olika priser å som på ica same same. nä du tack har en diskmaskin i full size så den räcker gott å väl..!ni fick en 60 bredd tyckte jag. Men fräscht m nytt.
    I love smycka de har sitt egna race å märkena. Kan Rekomendera kalla på smycka i Kumla.

    Du å ligan ä väl blockerad fr mig å de mina
    Å har vart så sen sen fina cirkusen trava förbi :)))

    Är ju inte bara dina Goa vänner som tycker ert glansiga vardagsliv förgyller bloggen. Ex hit å dit, avlägsna familje medlemmar t förbrukade vänner å pojkvännen... Mm mun mot mun metoden funkar. Så behöver inte avslöja något. Är inte löjligt
    Anonym heller. Så pass på riktigt är det. Bitterheten? Den får du lägga på någon annans axlar....
    Vi har det bra på vårt håll å börjat inse att värre än cirkusen som ni spatserade igenom med kan man verkligen inte ha det. Men man blir stark å inser att man kan urskilja folk å folk. Å som sagt allt blir bara bättre å bättre. Både hos er å hos oss. Det är väl det som är tanken. Gå runt å va spydigt elak å häva ur sig som nu om guldaffären är bara energi krävande. Ironi i all ära... Men du å ni behöver ju energin till att komma fram till inköp som inte är klara å ha riktigt mys tid m Rasmus. Men energi lägger jag på mitt ANDRA jobb. Jul jul strålande jul.... Å folk är tok stressande

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahaha, ja du Jessica. Varför redovisar du hur Albrekts guld funkar osv. Vad jag har för åsikter om butiker har jag min fulla rätt att ha... Spydigt elak??? nopp, bara ärlig...
      Diskmaskinen är helt lagom stl o jag förstår inte vad du vill komma m det? så löjligt...
      Men nu e det ju så att ni var inne på min fb förra året då...
      Det här vet jag inte vad du menar med: Ex hit å dit, avlägsna familje medlemmar t förbrukade vänner å pojkvännen..Men who cares... Jo, rasmus har en mamma, därmed ett ex...
      Vet inte heller vad det e för cirkus som jag har spatserat igenom med ? Ligan?? Men ja, det kan ju vara enklare o skylla på alla andra än att stå för sina egna drag...
      Behöva energi för att köpa mat??
      Glansigt vardagsliv? Tycker du? :D tack :)
      O Du säger jag är spydigt elak emot en butik,varför är du inne på min blogg o häcklar då? Att du orkar..
      Förstår inte vad du/ni har för intresse av mitt liv varken förrut elr nu men tydligen så e det väldigt intressant... Har ni tråkigt i era.. :-p Du är ju inne på vissa inlägg väldigt många ggr, varför kan man ju undra... lässvårigheter?
      Jag kommer alltid skriva precis vad jag vill i MIN blogg...
      Stör det dig så sluta läs den då :) enkelt..

      ciao

      Radera
    2. He he he, ja sicken rolig läsning. Särskilt om diskmaskinen, men det är ju bara saker och pengar som snurrar i huvudet på Hallsbergs roligaste byfåne. Tack för att du inte hymlar med hur smyckeskedjorna delar upp sina varor. Undrar bara vad Copp Forum är för nåt, är det ett fik eller? Innan du postar en kommentar så kika gärna över om många ord är rödmarkerade, jag har en känsla över att de flesta är det. Det betyder att du har stavat fel, det underlättar även för läsaren att förstå vad du försöker få fram för budskap. =)

      Att kommentera andra folks bloggar verkar vara nya sysselsättningen för dig My Life, känns det lite ensamt nu kanske när ingen bryr sig om dig längre eller har tid för dig? Vi är fler som kan åka in och hälsa på dig på jobbet om du vill. ;-)

      Radera
    3. Nu tycker jag att vi placerar My Life i en malpåse.Om hon inte törs öppna upp sin egen patetiska blogg så tycker jag nog att byfånen inte ska ha något medel att kunna uttrycka sig alls. Hon är så fruktansvärt feg,ryggradslös,imbecill ock intelligensbefriad så man blir mörkrädd. Låt hennes meningar bara rinna av, hon är borta med avloppsvattnet tillsammans med hennes lyxdiskmaskin.

      Radera
    4. Men för helvete J nu får du faktiskt ge sig. Varför går du in på andras bloggar och spyr ut dig bitterhet.Gå för fan in på din egen ock skriv vad du vill på den som du alltid har gjort. Du som har lekt med andra får nog sitta själv i sandlådan. Alla andra lekkamrater har gått hem och dumpat dig med skämsmössan på. Så ta din lilla spade och kasta sand på någon annan hädanefter. Lilla A är ochså borta och hon måste ju börja fundera på varför du alltid drar in henne.Run ANNA run.

      Radera
  2. Puss å kram.... Har absolut inte tråkigt.... Du ä rätt kul i din tro. Hur Albrekts fungerar?? Det vet de flesta att det är så det funkar... Inget att hymlas med...
    Står för allt både negativt å positivt i det förflutna livet... Du har ex å de har vänner å familj som också läser om dig.du får skriva allt som vi andra får...

    Det löser sig med allt ska du se... Va lite ironisk ang glansig/ glamour livet...
    Men ta hand er på ett underbart sätt. Barn, hundar å jobb å annat... Kul för Håkan att han fick jobb.
    Grattis till det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är det någon som har luktat för mycket på julglöggen.Du menar väl ändå inte att du jobbar i en B-butik.Synd på så rara ärtor.God Jul.

      Radera
  3. Det jag menade m frågan om varför du beskriver Albrekts rutiner var ironi, who the fuck cares abt albrekts... Jag vet nog mer om hur butiksvärlden fungerar dock...
    Rolig i min tro??? Syftar du på allt jag vet som du inte tror att jag vet?
    Mina ex? Vill Camilla läsa om mitt liv så får hon väl göra det om hon vill det. För det var väl henne du syftade på, eftersom hon o anna e vänner...
    Men där har vi ju mer fakta som jag vet om... o då menar jag inte deras vänskap..
    O så lite fakta om mig finns det ju i den vänskapen...
    We don´t live in the gutter like you tho :)
    Du får väl leka vidare m "lilla" a o den långa farbrodern, så lever jag mitt underbara liv...

    SvaraRadera