torsdag 20 december 2012

Julklappar

Idag var jag ute m Ingela på marieberg o jag hittade inga julklappar som jag vill köpa:( Trodde marieberg skulle ha ett bra utbud.. Var inne på bla Albrekts guld o kollade efter nåt till mor min o till Håkis men de hade inget snyggt där så jag kollade lite på förlovningsringar men det fanns inget som jag skulle vilja ha...
O personalen där verkade så upptagna, så jag gick..
Så nu får jag gå upp på staden o lösa de sista julklapparna, där finns det ju iaf bra guldaffärer...
Ska även handla hem maten, när jag ändå e uppe...
Puh, suck, fuck för juletider...
Nehe, det e bara o ta sig i kragen o vandra upp på staden då :(

See ya :)

3 kommentarer:

  1. Hahahaaaaa synd att jag inte jobbar där nu då.... Då hade jag gladeligen klivit fram å hjälpt dig, även om jag inte vet hur du ser ut.... Nä vi har nog inget för er där. Gå du vidare å köp guld å juvelerna på annat håll.. Laila bagge armbandet kunde du fått av Anna då hennes va betydligt rejälare. Han kör favorit i repris ;)

    Julen är en härlig tid med kunder som är ute i sista sekunden. Att folk inte kan planera ;) trist med att du inte känner julglädje... Men ni förgyller nog glädjen på annat håll....

    Ta hand om killarna å diskmaskinen. Hihihi sötis

    Super duper kram de Lux J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Undrar ju faktiskt om hon talar med kluven tunga

      Radera
  2. Jasså, jobbade du där? O återigen så avslöjar du att du fortfarande läser min blogg???
    Du skrev :Nä vi har nog inget för er där... Vi? Du jobbade ju inte där längre skrev du ju... o nej, jag föredrar Smycka, Guldfynd o Hallbergs, för de har ju ett bredare o bättre utbud...
    Konstigt är det oxå att du säger att du inte vet hur jag ser ut när jag har en bild här o jag vet att både du o anna har varit inne på min facebook sida...
    Planering har jag inga problem med, eftersom du pikar mig för att jag var ute idag o handlade...
    Killarna behöver ni inte oroa er för, de kan inte har bättre... O diskmaskinen? E du lite avis kanske?? :-p
    O sen att du/ni orkar hålla på med eran bitterhet...
    // S


    SvaraRadera