lördag 7 september 2013

Moppe

Vi har köpt oss varsina moppar o jag var så nervös första gången jag skulle köra :) Har ju aldrig kört moppe förut, men det e skitkul o man kommer fortare fram :) Så vi e ute o bräser typ varje dag.
Visst e dom fina :)
Var förbi mor igår o visade upp dom o hennes gubbe vek sig av skratt åt mopparna när jag skulle dema hur de brummar, han har ju en motorcykel.
För övrigt så jobbar håkan  på som vanligt o min otur fortsätter.. Har fortfarande inte fått svar ifrån universitetet o ingen napp på jobbfronten än heller... Så livet e lite trist just nu :(                                   Men det e bara o kämpa på.
Andra förändringar som har skett är att lill-skrutt bor hos sin mor på vardagarna o hos oss 3 helger i månaden. O det verkar funka jätte bra för lill-skrutt :) Det bestämdes för hans bästa, så slipper han allt gräl..
Nepp, om man skulle ta sig en runda på moppen nu :)

See ya .)

3 kommentarer:

  1. Tror jag viker mig med. På alla plan. Kämpa kämpa. Något finns ju för säkert att göra...

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo men vi skrattar ochså, på alla plan

      Radera
  2. Oh, the bitch Lindvall is back! Rather a moped than a flappy pussy!Rather a moped than be a stupid, unintelligent, ugly slut! Om du inte förstår så finns översättningsknappen längst ner!

    See ya :)

    SvaraRadera