måndag 23 juli 2012

Windy Monday

Sommaren hoppade vi tydligen över i år, känns ju som höst o det e inte speciellt upplyftande:(
Håkan e o hämtar lillskrutten o jag har diskat ett stort lass disk, ska snart klippa ner ena katten o det blir väl lika poppis som vanligt:)
Lite allmänt uttråkad, har ju inte varit ledig såhär länge på 9år. Vill ha ett jobb nu!!!
Annars händer det väl inte så mycke mer idag, blää:( T o m hunden e uttråkad:(
O idag har jag retat mig ganska bra på vissa puckon, så genomskinliga så det e äckligt...
Men men, det kommer backfire inom snar framtid ändå:)
O nu fick jag mera o irritera mig på:(
Rasmus mamma o hennes jävla Stig-Helmer kopia till "karl"....
De har inte gjort nåt m honom på hela veckan förutom lördan som vanligt... Han hade sparat sin pizza, till idag o när han skulle äta den så hade den där kopian ätit upp den o då kan man ju bara föreställa sig hur ledsen han blev då:(
Att man inte kan unna barnet sin egna pizza ens en gång, jävla egonörd...
Men det e ju inte olagligt, så vad kan man göra... Det går ju inte o prata m henne...  Suck..




See ya:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar