fredag 23 november 2012

Tårögd

Igår var jag på mobilizera o pratade lite m dom om deras sätt att behandla sina kunder på. De fixade det de hade ställt till med o så fick jag en Samsung Galaxy S2 som jag gav till Håkan i tidig julklapp:)
Han blev så glad att han blev tårögd:) Han har ju velat haft en sån phone länge, han hade tydligen suttit på blocket o spanat efter en begagnad sådan, men nu fick han en helt ny sådan av mig:) Det var nog den roligaste presenten jag har gett till nån, på tanke på hur glad han blev:) Han e helt såld på telefonen, så han var knappt kontaktbar igårkväll o det första han gjorde imorse var o gå o hämta telefonen:)
Boys with their toys:-p
Idag e det städ o tvättdag o helgen har anlänt:)

See ya:)

1 kommentar:

  1. Hej tjejen i parken.

    Vad skönt att höra hur bra ditt ärende löstes och att din son blev så glad över hans nya mobiltelefon.

    Välkomna tillbaka in till oss om ni har några frågor eller funderingar.
    Trevlig helg önskar vi på Mobilizera

    SvaraRadera