måndag 25 november 2013

37 år

Jaha, då e man 37 år idag då. Bara 3 år kvar nu till the big 40.. Men 37 är ju inte så mycket o fira, ojämt o så... Just another day of the year.. Var hos mor ilördags o åt super god middag o fick en mikro i present. Idag har jag bara slappat o vallat hundar, Håkan jobbar till 21,30. Blir mer firad i helgen av min goaste vän. Allmänt uttråkad just nu, what to do... Sitter o tänker på livet, vet inte riktigt vart det bär iväg. Lite depp o less, trots dagen men tycker inte det e nån speciell dag... Många gratulationer på fb o de flesta önskar att jag får en kanondag, hm... Nja, repeat Just another day of the year... Ingen katt i sikte heller, så jag lägger ner letandet... Det e ett nöt som har hört av sig på 2ggr på 2 olika nr ang fåglarna o försöker pruta ner dom o buren så mycket att jag skulle skänka fåglarna o förlora stort på buren o puckot ger sig inte testar istället o smsar ifrån ett annat nr...  Så som det ser ut nu så blir jag inte av m fåglarna o det blir ingen katt :( Så det e väl inte o förvänta sig att nåt annat ska gå min väg som tex universitetet... Men e van m besvikelser.. Inte så positiv just nu men det kanske blir bättre... Nepp, tillbaks till ööh nåt...

See ya :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar