torsdag 14 juni 2012

Fantastiska Jag

Jag måste ju vara så otroligt fantastiskt underbar, eftersom min blogg har blivit besökt 71 ggr idag:)

Idag har vi varit ghettot(vivalla) på Rasmus skolavslutning som avslutandes på McDONALDS till Rasmus stora glädje...:) Vad andra m barn gjorde idag kan man ju undra när man ser besöksstatistiken...
Dagen fortsatte m hundprommis o lek, sen skulle jag bara vila en stund, blev visst ett par timmar:)
Nu så ska vi mysa m Rasmus o sen så blire sängdags för honom så vi kan få vuxenmysa lite:)

Måste tacka för den fantastiska låten som du gav mig Linda, den stämmer så bra...
Som tex refrängen...
Har stött på många snakes i mitt liv, men det finns folk nu som fanimej slår dom m hästlängder...

Ger en lite hälsning till nån elr några : Se dig själv i spegeln o se dig om i ditt eget liv så kanske du ser att ditt liv en väldigt pointless så länge du försöker leva en annans liv istället för att skapa dig ett eget liv. Dvs plugga om det krävs, sen skaffa dig ett riktigt jobb o tjäna egna pengar o klara dig utan en karl´s pengar. Du kommer bli såå stolt över dig själv, må mycke bättre o bli en lycklig person... Istället för vad du e idag:)
O du det finns professionell hjälp o få:)


O btw glöm inte att detta e min blogg o ingen annans som tex Håkan

Ha det gött

Det kommer jag så som resten av mitt fantastiska liv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar