onsdag 13 juni 2012

funny people (roliga människor)

Haha, ja folk e för roligt dumma ibland... elr ja i vissa fall jämt...

Bitter=dyster, hånfull, hätsk e ju det sista jag är...
Mer bitterljuv isof eftersom jag har vunnit över både 1 & 2 losers...
Varav en av dom tydligen inte kommer ihåg ett samtal som den ringde förra året...
Skarpt minne, vet ni...

En liten oskriven regel bland Kvinnor: Ge faan i en annan kvinnas man!

Men e man slampig så följer man väl inte den regeln....

Att besöka en blogg över 40 ggr innan lunchtid o på en dag över 140ggr, e ju inte ett friskt beteende precis, elr?

Men som sagt vi e ju olika:)

Oj igen den var visst på engelska:)
Men det finns ju ordböcker som tur var:)

see ya:)



1 kommentar:

  1. Snarare tragiska människor, jag vet vad du menar för det är ungefär samma besöksfrekvens i min blogg. Det vore väl mycket bättre att bara släppa det förflutna och engagera sig i nuet. Eller javisst ja, de tillhör ju det förflutna och det är ju vi som är det nuvarande.... ;-)

    Ha en underbar dag, min underbara vän...

    //Underbara Linda

    SvaraRadera