onsdag 22 augusti 2012

TRÖTT

E såå trött hela tiden, förstår inte varför:( Har varit det i flera dagar nu... Kanske beror på alla konstiga drömmar jag har haft varje natt...

Från det ena till det andra.
Jehovas vittnen, de e duktiga på sin sak iaf, dvs hjärntvättning... Rasmus mor gick m där i somras o nu tänker hon dra in Rasmus i det oxå:( Han behöver lära sig om guds herre mm o han behöver mer disciplin o det tänkte hon överlämna till dom genom söndags skola elr nå liknande... Helt jävla sjuk i huvudet...
Hon tycker att han e stor nog nu o sluta m födelsedags o julfirande nu, eftersom det strider emot hennes tro..
Hon babblar om god mat o kärlek istället för den traditionella firandet... Nåt som hon har missat o gett honom hela hans liv... Dvs ordentlig mat o kärlek varje dag! Man blir så jävla förbannad på folk ibland...
Igår sa Rasmus till Håkan att Mamma e inge snäll o att han önskade att Jag var hans mamma! Det tycker jag att det säger en hel del om hennes sk kärlek! Det e ju inte så han får leva loppan här precis, här har han regler o följa o när han inte gör det så blir han tillsagd på ett normalt bestämt sätt av oss båda(inge gap o skrik). Han har allt han behöver o han har vänner här som han leker m varje dag...O han får ordentlig mat o en massa riktig kärlek...
Hon tycker det e konstigt att han e trött när han  kommer ifrån oss, men grejen e ju att han gör saker hos oss som han tidigare inte va van vid.. Det tar ju tid för kroppen o vänja sig o sen blir det ju ett bakslag varannan vecka, då han e hos henne o där gör han ingenting istället, sitter bara inne.. Hon hittar nästan aldrig på nåt m honom o nu under sommaren sov hon halva dagarna...
Det vi tycker e konstigt e ju hans språk o attityd när han kommer ifrån henne.. Elr ja inte så konstigt egentligen han efterapar väl sin mor:( O då e hon troende :o
Usch, orkar fan inte skriva mer om den där blir bara såå arg, irriterad, äcklad mm..

Sen till de idioter som tar åt sig av allt jag skriver i min blogg: Jag e ledsen o säga att alla min inlägg handlar inte om dig/er... Världen cirkulerar inte runt dig/er, inte i min iaf... ps det finns en bild längst upp till höger på bloggen..
O den där blockeringen på fb e defenitivt inget jag gråter över, skakar bara på mitt huvudet o tänker såå löjligt töntigt o kommer absolut inte bli saknad av mig... Umgås inte m den typen av folk...

Nepp, nu e det dags o göra lite nytta:)

See ya:)

1 kommentar:

  1. Det är tyvärr det negativa med en blogg, att det man skriver ligger i betraktarens ögon, så många läsare, lika många tolkningar... Jag vet precis hur det kan bli... Tråkigt men sant....

    Tänker fortsätta skriva men inte för alla hädanefter, vem vet hur jag tänker dela med mig... funderingar om hur fortgår...

    Kram på dig

    SvaraRadera