fredag 7 september 2012

Upp o ner

Senaste veckorna så har o är jag upp o ner i humöret, känslomässigt o lust m livet...
Håkan tar åt sig av detta o börjat tro en del saker o att det e trouble in paradise:(
Vet inte själv vad det e med mig, kanske att hösten e redan här o att jag e arbetslös, tjock & fattig:(
Jag har liksom sjunkit in i min egna lilla värld utan att ha märkt det själv o det gör att Håkan blir orolig på de flesta planen..Vill inte oroa honom på nåt plan, jag e väl i en liten svacka just nu bara...
Men men, livet e ju upp o ner ibland:)
Vi e ju lyckliga tillsammans o lillskrutt e lycklig nu. Han e ju knappt hemma nuförtiden, direkt efter skolan så drar han iväg till nån kompis:) Trots att han e hostig..
O på lördag så blir en ny frisyr för oss båda:) Det e underbara Linda som ska klippa oss:)
Håkan får besked imorron om han kommer in på en kurs som troligtvis leder till jobb, jätte kul:)
O jag tror att jag håller på o bli sjuker:( Barnbaciller....
Nu ska jag ta ut hunden på nattpissen, sen väcka håkis i soffan o gå o mysa i sängen:)

See ya:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar