torsdag 25 oktober 2012

8 månader

Idag 24/10 e det 8 månadersdagen:) Tiden bara flyger fram, redan 8 månader:) Men tyvärr har vi inte hunnit gjort nåt speciellt idag pga att mitt huvud vill inte sluta värka o sen jobbade håkis till kl 22:( Att mitt huvud värker e antligen pga att jag har slutat dricka cola elr så behöver jag högre styrka på glasögona.. Vi får fira dagen i helgen istället:)
Vi båda e såå trötta nu, men lite mys ska väl orkas m iaf :)

Till min älskling <3
Älskar dig så otroligt mycket <3

Hundarna har det varit fullt ös på idag iaf:) De har haft dragkamper, brottningsmatcher o jagar varandra o det blir ganska högljutt o det har inte hjälpt mitt huvud, så det har blivit ett antal nattande av hundarna:)
Kvällen blev lugn iaf, nu ligger alla mina älsklingar o sover:)
Ska väcka upp dom snart o ta den lilla på nattpissen o sen ska jag o håkis krypa ner i sängen o mysa lite:)

See ya:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar