fredag 5 oktober 2012

Wilma

Delar med mig mina inlägg på fb från ionsdagsnatt:)
Nu har vi varit hemma 1h, vi har hälsat på hailey, lekt o somnat igen:)
Sov nästan hela vägen hem, så duktig tjej, kissa & bajsa på en gång på gräsmattan utanför. O när jag kom in så fanns det 2 konstiga saker där de kallas tydligen för katter:) Hailey tyckte bara jag var äcklig o när matte packade upp valpväska o la ut bollarna så snodde hailey 1 på en gång o sen var hon i sin egna värld dvs bollvärlden:)
Det kommer nog gå jätte bra det här:) 
O namnet blir Wilma ♥
E helt överlycklig, Hailey bjöd in till lek m lilla Wilma lite för hårt för wilmas smak dock:) (redan efter 2,5h) Men så tuff som hon e så hänger hon nog på snart i den leken:) Var nyss ute o nattepissa o jag gillar inte det där halsbandet & kopplet alls:) Nu ligger hon o sover igen:) O vi ska oxå gå o lägga oss nu, e såå trött efter den långa resan:)
Igår var det fullt ös medvetslös hela dan, men hon e så duktigt lyhörd o "mamma" hailey busar m henne o fostrar lite oxå, såå duktig:)
Idag har det varit ungefär likadant som igår men mer tokigheter idag:) Hon e ju såå rolig & tuff som faan:)
Så det blir en del fostran på lilla pirayan:)
Man blir ju helt slut av hennes energi men det e nog mest ovanan att ha valp:)
Nu ska jag krypa ner hos Håkis o mysa lite:)



See ya:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar