måndag 29 april 2013

Roliga läsare mm

Det e ju så underbart roligt att min blogg e så kul o intressant för vissa, eftersom de läsarna sitter o läser gamla inlägg hela tiden, så man får ett gott skratt när man går in på de inläggena :) Tack :)
Men jag antar att vissa gottar sig över vissa inlägg, men det bjuder jag på.. Ingens liv e på topp hela tiden..
Jag skriver ju mest för min egen skull iaf.
En av inläggena som ligger i topplistan nu e julklappar 2 o kommentarerna i det e ju bara för underhållande :)
Lite svår läst dock på vissa, stavfel o konstiga förkortningar men men det mesta förstod man iaf :)
Det mest underhållande i de kommentarerna e lektionen i hur butiker funkar o att man fick infon att mitt ex´s syster mfl, läser bloggen... Det skribenten dock inte visste e att jag har väldigt lång erfarenhet inom butiksbranschen o hur den fungerar o att jag visste om vissa relationer långt innan den kommentaren...
Som jag skrev då, varsågod o läs :) Tyvärr så kommer ju inte de snaskigaste bitarna upp i denna blogg :-p
Sorry :)

To my englishspeaking reader: I live in sweden and my internetsupplier is called Tele2, unfortunally they only operate in scandinavian. Sorry for late answer :)

Från det ena till det andra :
Skitväder idag, men efter regn kommer solsken sägs det :) Vi får väl hoppas att den sägnen är sann :)
Lillskrutt kom m ett åskmoln på axlarna idag men det plockade jag av honom ganska snabbt :) Han har det inte lätt just nu, lille vännen... Hans mor sitter o tjatar o snackar en massa goja m honom, nåt han inte ska behöva lyssna på elr tänka på... Men det kan ju inte va lätt o ha så många skruvar lösa heller, bara synd att pojken blir offret :( Men m en sak gick hon verkligen över gränsen m o det e att hon har fått pojken att kalla hennes mifflo för pappa, grr... Oj, stavade fel där, miffo menade jag... Han har en pappa o han e helt underbar <3 Men man vet ju inte vad hon har fått för idéer o fantasier nu... Troligtvis e det att hon e helt säker på att hon får ensam vårdnad o då har fantasin att håkan skulle skriva på adoptionspapper så miffot skulle bli rasmus pappa.... Herregud, sicken idiot....
Men tyvärr så har vi ju 1 årstids process framför oss, så både vi o pojken kommer nog få höra mer goja från denna där :(
Nepp, till nåt roligare.. Imorgon ska pojkarna iväg o bada o jag ska styra upp lite grejer. :) Så vi får väl se om denna vecka går åtminstone lite bättre än förra veckan...
Nu kom pojkarna hem m pizza, så nu matdags :)

See ya :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar