lördag 27 april 2013

Tråk

Inatt så hade vi spy & bajs afton :( Wilma åt ett ben igår som tydligen var för mycket för hennes mage så hon spydde 2ggr i sängen, 1 gång i tygfåtöljen o bajsa ner vardagsrumsgolvet :( Så det var bara o skura :(
Så man har varit lite seg idag, men hon e pigg som en lärka :) Det e ju det konstiga m hundar, att de mår toppen precis efter en sån afton, en annan hade ju legat däckad :)
Idag har jag djurvårdsdag, badat hundarna o klippt klorna o så har jag klippt ner ena katten, han får så tjock päls som lätt tovar sig o så släpper han tussar + att det blir skönt för honom <3
Håkan jobbar 9-21 både idag o imorgon :(                                 Saknar min älskling såå <3
Men man får ju tänka positivt, det blir ju klirr i kassan :)
Af e ju ett klurigt ställe det... Det tog 1v för handläggaren att ringa upp o hon nobbade den praktikplats jag hade hittat... Hade hon ringt imåndags så hade jag ju hunnit hittat en ny denna vecka o hade då börjat på måndag :( Men varför spara tid mm, helt onödigt tydligen...
O på antagning.se så står det fortfarande att handläggning pågår, så inget svar än om jag har kommit in :(
Sen har vi idioterna på mobilizera igen, de har tydligen lyckats m mer strul ang mina abonnemang hos telenor, så dom ska jag ta ett ordentligt snack m på måndag... Tycker de är väldigt oprofessionella o tydligen helt inkompetenta.... Så den senaste veckan har ju gått fantastiskt bra, not...
Men det e bara o ta nya tag nästa vecka o hoppas att det går bättre då :) Har ju sökt ett par jobb, så man får ju hoppas att det blir napp på nån av dom :)
Nepp, nu soffan...

See ya :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar