torsdag 26 september 2013

Gaah

Fåglarna var sålda o skulle flytta till karlstad imorgon, men idiot bruden mailar nu på kvällen o skriver väldigt kort att hon inte kan köpa dom. Då har hon suttit senast igår o fråga tusen frågor om dom o boka bussbiljetter o vi hade bestämt tid mm. Gaah! Så nu har jag satt ut dom på blocket igen. Så kan man ju bara inte göra! Faan, jag som var så glad att bli av m dom! Nu kommer jag va sur resten av denna kväll iaf. Till nåt roligt iaf: Ska iväg på lördag o titta på en liten röd pojke, sen får vi se om den hämtas hem oxå :) Håkan tror dock att jag inte klarar av att bara titta o inte köpa.. Men jag är petig när jag ska köpa ett djur. Vi får se, måste kolla m ägaren först om hon skulle ta tillbaka den om inte den blir accepterad av mina gamlingar.
Har även mailat m örebro katthem om en annan liten söt kille :)
Så vi får se om vi snart har en liten sötnos här :)


See ya :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar