onsdag 19 september 2012

HÖST

Mhm, nu e hösten verkligen här.. Lövena börjar skifta färg o falla ner på marken. Regn o rusk blir bara oftare o oftare, inte så mycket sol längre:( Visst e färgskiftningarna på trädena fina men man vet ju att snart e alla lövena på marken o då bara kala trädstammar o grenar kvar o det e inte fint o sen kommer ju vintern m snö, slask o is:( Usch, va deppigt det låter men det e ju bara fakta... Jag e en vår o sommar människa, skulle kunna bo utomlands över höst o vinter perioden...

Från det ena till det andra:
Igår var jag på en väldigt givande kurs på af:) Personlig marknadsföring. Ska dit på tisdag igen, sen får vi se om det börjar bättra sig på jobbfronten.
O har i funderingarna o köpa en hund till, ska snart åka o titta på lilla valpen så vi får se. Har ju mina krav på både uppfödaren o hundarna.

Visst e hon gudomlig:)

Till nå mindre kul..
Blir fortfarande förvånad o förbryllad över hur vissa mammor fungerar...
Hur man både kan prata illa om barnet så den hör o tala om för den en massa elaka nedvärderande saker om den sj... Att säga att e nå fel på barnet o att han e dålig på allt i skolan o att visa barnet att det e i vägen hela tiden genom o va elak o gapa o skrika för minsta lilla grej elr av ingen anledning alls... Man undrar ju vad barnet har gjort henne o om hon verkligen vill ha barnet... Det e ju inte precis nåt som höjer barnets självkänsla o självförtroende mer raka motsatsen! Ett barn ska inte behöva går runt o må dåligt o speciellt inte pga sin mamma!!!! What to do, what to do...
Tur att pojken har det bra varannan vecka iaf:)

Hittade ett väldigt passande ordspråk

Håkan började ju sin utbildning imåndags, han trivs o tycker det e jätte kul. O det glädjer mig:)
Han e mycket gladare nu o jag börjar komma tillbaka, så vi e lyckliga tillsammans:)
Nepp, nu ska jag göra lite nytta här hemma.

See ya:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar