söndag 23 september 2012

Rainy Saturday

Idag blev det uppställning tidigt elr ja jag sov så mycket igår kväll så jag skippade sömnen inatt som jag har fått ätit upp under dan. Jag, mor o stig åkte till Stina i Akalla, sthlm vid 8 tiden imorse. Hon fyller nästa vecka  så mors present var o hjälpa henne o lägga nytt golv i hall o kök, sj köpte jag presenter. Det blev en lång o ganska tråkig dag, för de la golv o jag softade bara i soffan m hennes hund.
Försökte sova lite men blev väckt stup i ett:( Var ute m hunden 2ggr, sen satt jag bara där.. Boring:(
Kunde ju ha varit hemma m mina älsklingar... Men men, jag fick ju iaf se hur syster bor o så...
Kom hem kl21, så det var den lördan det:( Men när jag kom in så möttes jag av en överlycklig liten dam o en lika överlycklig Håkan:) Så det kändes super bra o komma hem m det bemötandet:) Längtat hela dan o kvällen efter o komma hem till mina älsklingar:) Saknat dom såå <3
Håkan var väldigt trött nu på kvällen så han slocknade i soffan m lilla ögonstenen:)
Sj e jag i nå mellanläge, så jag softar lite framför datorn en stund sen ska jag väcka honom o gå o mysa i  sängen o sen sova hela natten lång:) Såå skönt:)
Längtar till torsdag, då jag ska åka o hälsa på valpen mfl <3 Förhoppningsvis följer valpen m hem oxå. :)
Ska ringa uppfödaren imorron o bestämma tid:) Det e en bit o åka men det e värt det:)
Nepp, nu ska jag va social m mig sj:)

See ya:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar