söndag 23 december 2012

Dan före dopparedan

Vi sov lite för länge idag så det blev lite stressigt för älsklingen när han skulle till jobbet men det var ju värt det efter en sån mysig natt tillsammans. Han jobbar till kl 12 imorgon, sen bär det iväg till hans föräldrar o sen framåt kvällen åker vi till mina föräldrar:)
Själv ska jag gå o köpa 2 julgrupper till bådas mammor & nåt gott till kvällen, en långis m hundarna o sen mys i soffan m mina goa små älsklingar:)
Pga min extrema nyfikenhet så öppnade vi några julklappar redan igår :)
O jag kan ju säga att han chockade mig med sina på ett väldigt positivt sätt... Elr chockad kanske e fel ord överväldigad kanske e bättre ord. Jag har då aldrig fått nåt så fint av någon hela mitt liv o aldrig känt mig så älskad förrut:)
Så mycket kärlek, omtanke o romantik bakom dessa julklappar, så mina ögon vattnades o det värmde mitt hjärta otroligt mycket o jag blev varm i hela kroppen:)
Tack ännu en gång, älskling <3 Jag älskar dig <3
Du är min ängel <3
Namnet dopparedagen kan ju tolkas på olika sätt :-p Barnfritt e det ju på kvällen när vi kommer hem o hela dan efter,så..:)


See ya :)


1 kommentar: