torsdag 20 december 2012

Stressvecka

Jaha, nu e den årliga stress veckan:( Det ska inhandlas julklappar & mat inom tajta ramar då håkan jobbar mest denna vecka o nu skulle vi visst få hem rasmus redan på fredag för att hans mor ska packa i 2dgr inför sin Tallinnresa m Stig-Helmer.. Här ringer vi inte o kollar att det e ok, ne vi bara bestämmer... grr
Hatar verkligen denna tid på året:( Fuck christmas!
Det e ju bara besvärligt innan o sen när julen kommer så måste man va glad o trevlig trots man egentligen bara vill sitta hemma i soffan... Dvs påtvingad helg...
Jag kanske e ganska ensam om att inte gilla julen men jag har mina skäl som vissa inte vill förstå...
Denna jul blire först hemma hos Håkans föräldrar o sen åker vi till mina föräldrar:) Visst brukar det va mysigt hemma hos mor men vi skulle kunna ha det så vilken helg som helst på året...
Sen får man förhoppningsvis förtränga att det e julhelg o bara va...
Imorgon drar jag o min finaste Ingela till marieberg o Håkan ska på ett möte innan jobbet så han kommer jag knappt se imorgon...
Sen på fredag får vi väl se om jag väntar in Håkan elr inte, han e ju inte hemma förrän vid 17tiden...
Troligtvis drar jag iväg själv o köper maten på dan... Vi får väl gå upp o handla rasmus julklappar när han kommer hem..
Bläää!!!
Sen blire inslagning av julklappar i helgen, Håkan ska ju jobba lördag mellan 09-21 o sen från söndag em till måndag lunch.. Så det blire väl bara jag o rasmus hemma på lördag...
Om det bara gick o hoppa över en vecka, det skulle vara mycket skönare....
Jaja, nu ska jag sluta o beklaga mig o hoppa in i duschen o gå o lägga mig... Uppstigning tidigt imorgon...

See ya :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar