måndag 31 december 2012

A new year

A new year, a new beginning with lots of possibilities :) Hopefully       I´ve got a job in january maybe febuary :)
And who knows maybe it comes a proposal <3 And our anniversary of course <3
Nyårsmenyn består av älgstek m potatis o sås, mums :) Sen blir det kex o olika goda ostar, till kvällsmys.
Vi blir ju hemma eftersom Hailey är såå rädd för fyrverkerier, så här står radion på hög volym i köket, tvn på i vardagsrummet o neddragna persienner. Men för mig e det bara en vanlig nyårsafton, har ju firat den såhär de senaste 11 årena då jag hade en annan rädd hund förrut oxå. Tycker dock att det e skönt o bara va hemma, har liksom väx ifrån partymåsten. Vaknar ju upp pigg o kry på det nya årets första dag o inte bakis:)
Nyårslöften, nje brukar ändå inte hålla dom :-p 
Nepp, nu ska jag titta till maten o mys m mina älsklingar <3
Så GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

See ya :)





4 kommentarer:

  1. Gott Nytt År på er.Från Vissberga

    SvaraRadera
  2. Många möjligheter kommer komma i år, möjligheter tillsammans med mig <3 mycket kommer hända. You know ther Will be à proposal

    SvaraRadera
  3. Älskar dig såå otroligt mycket <3

    SvaraRadera