söndag 17 mars 2013

En helt underbar dag 16/3

Som sagt en helt underbar dag, jag o hundarna sov länge, sen en prommis o lite pyssel hemma. Överraskade älsklingen m o va naken när han kom hem, så det blev ju såklart lite mys i sängkammarn :) Sen hade vi filmmys o åt lite.. Sen ringde min underbara svärmor o pratade lite m Håkis o hon ville prata lite m mig oxå.. Då frågar hon mig när vi ska förlova oss, då svarade jag när din son friar :) Hon fortsatte o pratade förlovning o sa att hon kollade fb varje dag för o se om det stod nåt om förlovning o hon trodde det skulle ha skett i månadsskiftet, därmed så höll hon reda på våran årsdag :) Hon frågade igen o jag svarade när din son får arslet ur vagnen o friar :-p Hon sa i slutet av samtalet: Du kan väl skicka ett meddelande till mig när det sker, lite sådär hemligt :) Senare på kvällen så kommenterade hon ett inlägg som jag hade gjort på Håkis fb : Vart e ringarna?... Hon e ju bara för gullig <3 När vi var ute m hundarna, så sa Håkan att det har hon aldrig frågat honom förut o att det e ett tecken på att hon gillar mig starkt :) Hon säger ofta att Håkan ska vara rädd om mig o att hon e jätteglad att han äntligen har träffat en bra tjej... Hon har ju inte gillat nån av Håkans ex:) O Hon tycker att jag e helt underbar o hon har tackat mig många ggr för att jag alltid finns där för hennes pojkar:) Dessa fina ord mm, måste man ju bara gotta sig i :) Hon bjöd över oss på påsk på middag o det ska ju bli riktigt trevligt :)
Älsklingen har somnat i soffan o så nattugglan sitter uppe själver, men jag ska snart väcka honom så vi kan gå o lägga oss i sängen :)

See ya:)

2 kommentarer:

  1. Du är för underbar min älskade, ledighetsmys nu i och med alla våra sinnen. Älskar dig <3

    SvaraRadera