lördag 9 mars 2013

Lucky me

Känner verkligen att jag har sån tur att jag har Håkan o att vi e såå lyckliga tillsammans <3
För nu på sistone så e det flera av mina vänner som har haft riktig otur i kärleken :(
Den ena har dejtat en riktig idiot som höjde sig sj i skyarna o trodde han var nån gudagåva o kunde behandla folk hursomhelst utan att den skulle protestera o bara ta skiten o finnas till när han hade lust o ses mm...
Den andra vännen har varit tillsammans m sin i 1 år o det har bara varit en sak efter den andra under det året, ingen pålitlig snubbe precis :( Dom förtjänar så mycket mer & bättre .)
Så jag känner mig riktigt lyckligt lottad <3
Tack för att du finns i mitt liv, älskling & jag älskar dig så otroligt mycket <3

See ya :)

1 kommentar:

  1. Det är nog så att jag är den som är lyckligt lottad som har dig, att vi fann varandra. Älskar dig mitt hjärta <3

    SvaraRadera