fredag 5 juli 2013

Looking Back...

Sitter här i nattmörkret o lyssnar på musik o har gått tillbaka igenom årena på fb, både roliga & tråkiga saker har hänt genom årena, men de klart bästa årena är 2012 & 2013 & det e helt hållet tack vare dig min älskling <3 Det har hänt en hel del i livet genom årena, mycke förändringar både på gott o ont men de senaste förändringarna skulle jag aldrig byta bort för nåt i världen <3 Känner mig lugn, harmonisk, glad & lycklig :) Nu e jag i väntans tider & håller både tummar & tår för att det ska gå min väg :) Går det åt pipsvängen ska jag satsa pengar på lotto, för då borde jag ha åtminstone speltur :-p
Lillhunden har löpt klart & har faktiskt blivit lite lugnare :) Har tagit mig i kragen o ökat motionen både för hundarna o mig själv, kan ju verkligen behövas ska gudarna veta :-p Planerar nya förändringar i både mitt & vårt liv, nya huseregler, nya vanor & fler kärleksstunder one&one :) Måste ju fanimej bli av m fettet & förslappningen :) Lite väl för många sambokilon har det blivit, skyll dock allt på Håkis :-p
Imorron blire först tandläkarn, staden & sen veterinären för vacc på storhunden :) Älsklingen e ledig 3 dgr nu, så vi ska väl hitta på nåt kul o göra, hoppas bara att det blir lite sommarvärme, så vi kan mysa ute oxå :)
Mycke tankar, känslor nu <3

Några smakprover på musiken jag lyssnar på :)



Nepp, nu ska jag krypa ner bredvid min finaste älskling <3

See ya :)

2 kommentarer:

  1. Älskar dig mitt hjärta <3 Skall ge dig alla stjärnor, solen och månen. Vi blickar inte tillbaka utan en lång framtid tillsammans <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aww, du e ju helt underbar min älskling <3 Jag älskar dig <3

      Radera