tisdag 23 juli 2013

Wonderful summerday

Idag har varit en helt fantastiskt underbar dag :) Jag o mina fantastiskt underbara vänner tog en tjejdag vid beachen. Så mysigt, skönt & många skratt :) Mycket nostalgi, gamla minnen o tokigheter :) Välbehövligt o vi måste ju passa på när i alla har tid... Den ena har ju en 2 månaders bebis o den andra jobbar så mycket o snart flyttar hon till england igen.. Gonna miss her soo <3 Men hon har en förkärlek till england o det förstår jag för det e ett helt underbart land o underbara människor. Skulle kunna tänka mig bo där oxå, men englands ekonomi e ju genomrutten nu + att jag kan ju inte flytta nånstans utan min kärlek <3
Vi planerade in fler tjejdagar o kvällar den närmsta månaden, för hon flyttar i slutet av nästa månad.. Tur e ju att hon kommer hem ofta, då hon ska ju börja jobba på en skola där o de har långa o många lov <3
O när man kom hem möttes man av 2 överlyckliga små sötnosar <3
Helt fantastiskt underbar dag <3

See ya :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar