lördag 20 juli 2013

Trassel

Har beslutat mig för att sälja fåglarna, pga att de blir så stressade o rädda av de andra djurena :( Men det är för deras eget bästa.. Så jag satte ut en annons igår o bara en kvart senare så ringer en kvinna ifrån Västerås o är jätte intresserad av fåglarna. Hon ville att jag skickade mer bilder, så jag började o försökte ta kort på flaxande rädda fåglar, inte lätt men till slut så fick jag ett gäng bra kort på dom som jag mailade till henne.
Men hon hörde inte av sig sen, så hon gillade väl inte dom eller så var det färgerna :( Men det e bara vänta o se om det dyker upp nån mer som blir intresserad av att köpa dom. Annonsen har ju bara legat ute 1 dygn.
Sen trasslade mupparna på ff m mina pengar,så jag fick ringa ifrågesätta dom lite men det har löst sig, de kommer bara lite senare. Hamnade på reservplats på utbildningen, så nu får jag vänta till den 6/8 o se om jag kommer in. Det känns som det lutar mest åt en lottorad :(
Håkan, han jobbar o sliter som vanligt. Men han har helgen ledig :) Tyvärr så sa han precis att han vaknade upp till en dag att reta mig, så han kommer vara såå jobbig idag. Men han ska få igen :) Jag har mina knep, mohahaha. Sommaren håller i sig o det e ju helt underbart. Så skönt m värmen o bad :)
Vi tog en lång underbar promenad m hundarna o Hailey var tvungen o rulla sig på en död platt fågel, så det blev ett bad vid hemkomsten. Nu ska vi slappa lite innan vi går till mor o vattnar. Hon e på mcsemester i sälen o där lyckades hon bryta armen så det e inte så skönt o åka hoj just nu. Men hon kämpar på, a strong woman :) That´s my mom <3

See ya :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar