söndag 29 december 2013

Gott o Blandat

Idag fyller Håkan 41 år :) Så nu är han mellan 40 o 50 :-p En annan är ju bara mellan 30 o 40 :) Grattis på födelsedagen, älskling <3 <3
O nu e juletider över o det har varit en bra jul. Skulle ju inte köpa julklappar sa mor men ändå så fick vi det iaf. Både hundarna o vi var supertrötta på julaftonskvällen så vi däckade allihopa när vi kom hem. På juldan så hade vi jul nr2 då bror m sambo kom till mor. Så det blev god mat o mys m lillasyster i flera dagar. O nu i helgen var jag o lämna julklappar till Stoffe :)

Super fina tröjor på min lilla sötnos <3


Stoffes far var ju lagom road av tröjorna då han e en dansbandsnörd :-p
Snart nyår o hoppas på att 2014 blir ett bättre år för mig. Nån gång måste det ju bara vända för mig. Nyårsafton blir lugn hemmakväll (förhoppningsvis) med nerdragna persienner, musik på i alla rum, då Hailey är super rädd för fyrverkerier. Lillskrutt ska vara hos oss hela veckan, det var ju ett tag sen vi hade honom en hel vecka. Håkan jobbar dock 3 av dagarna men pojken får väl underhålla sig m sina julklappar o/elr gå till sin vän. Jag ska städa, tvätta, valla hundar o umgås m mina vänner. Anneli är ju hemma på jullov ifrån england :) Nepp, nu e det dags o valla hundar igen :) Sen måste jag börja planera mat till kvällen :)

See ya :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar