onsdag 18 december 2013

Lillebror

Igår var jag o besökte lillebror på sjukan. Han har det inte lätt, stackarn men han lever o kommer nästan bli helt återställd som det ser ut nu. En massa stygn här o där, skruvställning i smalbenet, avskavd hud på vissa ställen o en massa smärta. Han kommer troligtvis bli kvar på sjukan januari ut, men han får permis på julafton iaf. Han blev glad att jag kom o umgicks lite i ett par timmar. Känns bra att ha varit där. Träffade hans sambo för första gången o hon verkar va en superhärlig tjej. Han frågade om vad jag skulle göra i jul, om mina djur o Håkis mm, så han verkar ju inte tycka elr vad man ska säga som vissa andra i familjen. Han har verkligen växt upp o blivit en go kille. Att jag äntligen kom dit var för att jag såg att han var inloggad på fb o på så vis bestämde vi dag. Ska väl besöka han fler ggr.

See ya :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar