torsdag 12 december 2013

Inte förvånad men ändå besviken

Suck, hamnade på reservplats igen o får veta den 8/1 om jag kommer in :( Men e ju dock inte förvånad men blev ändå besviken. Sen är det där med min sk familj i kumla... Jag berättade ju om min lillebror i änglavakt inlägget.. Har typ fått tjatat till mig info, fick då veta att han har varit i uppsala o opererat huvudet pga ett övertryck o det var ca 1v sen. Har bett min far ca 3 ggr att hålla mig uppdaterad o när jag kan besöka honom men har fortfarande inte fått veta nåt.. Vet inte hur jag ska tolka det men börjar bli väldigt irriterad på denna behandlingen så jag ska nog ta mig ett allvarligt snack m min fader. För nu jävlar räcker det! Tycker detta säger en hel del om min far o hans familj... Som det inte räckte m förra julen... Grr.

See ya :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar