onsdag 9 januari 2013

Wrong hours

Den senaste veckan har jag vänt på dygnena totalt. E ju en riktig nattuggla, det e ju så tyst o skönt på nattetid. Staden står ju så gott som stilla då. Hade det inte varit för alla freaks så hade jag gått lång promenad då men det e ju inte värt..
Håkan har ju hängt på de flesta uppesittarnätterna men igårnatt sov han, inte så konstigt heller han jobbade hela dan iförrgår utan nån sömn natten innan. Filmmys mm.
Kanske e därför jag har haft total tummycrash i flera dagar :-p Så nu e det dags o vända på dygnena igen :)
Måste ju göra ärenden som bara går att göra på dagtid :-p So bye bye my sweet night <3
Ena katten puttade ju ner min iphone på golvet härom natten, så fronten sprack o krossades. Kattjävel... 900kr...
Det går ju inte så bra m att gå o lägga sig i tid:) Klockan e ju 03.11 nu:) Men nu ska jag ta min älskling till sängs o mysa lite, så kanske jag kommer upp i tid imorgon:)

See ya :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar