måndag 28 januari 2013

A new calm week

Tänk va tyst o skönt det kan va ibland :) Veckan som var, har varit allt utom tyst o skönt... Rasmus har varit hemma o "sjuk" hela veckan o har väl sammanlagt varit hemifrån i ca 8h :( Tjat, gnäll o en massa babbel... Trodde ett tag att jag skulle gå i bitar men jag höll :-p Så nu e det såå tyst o skönt såå :) E ju inte byggd för att ha barn hemma 24/7...
Nu till nå roligare: det e knappt 1 månad kvar till 1årsdagen <3 Tänk va tiden går fort ibland :) O det e lite mer än 2v till alla hjärtans dag :)
Mmm o vad ska man hitta på till Håkan till de 2 dagarna tro... Får gå upp på staden nån dag o spåna lite så hittar jag nog de perfekta kärleksgåvorna <3
Söker jobb för fullt men det nappar fanimej ingenstans, blir galen snart o gå hemma :(
Jag o jobbcoachen sitter o spanar på utbildningar som jag kan gå o det jag e mest intresserad av e beteendevetare o lära mig allt inom engelska språket.. Kanske måste komplettera lite i vissa ämnen först men förhoppningsvis till hösten så pluggar jag om inte nåt jobb har dykt upp förståss :)
Nu sitter jag o längtar tills älsklingen kommer hem ifrån jobbet, bara 2h kvar nu:)
Ska duscha snart, så vi kan testa våra nya leksaker ikväll:)
Faan, vad jag vill tatuera mig igen det e ju ett helt år sen sist! Tror jag har hittat den perfekta för min högra överarm:) O så ska jag o håkan tatuera varsin likdan kärlekstatuering <3 Vill göra dom nu!
Som de säger Har du skaffat en så kan du inte sluta :) Har ju 6st nu :) o fler ska det bli :)

Nåt som dessa 2:)

Så jävla snygga:)
See ya :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar