lördag 19 januari 2013

Mix

Nu har jag äntligen Telenor istället för Skit-Tele2 på mobilen iaf. Ska byta bredband & tv senare i vår antligen till telenor elr comhem, för tele2 kan man ju inte ha nåt m att göra... Bara en massa strul o dålig service hos dom. Badade både hundarna igårkväll, de luktar såå gott nu, men lillskruttan gillart inte:)
Det där m att vända på dygnena går ju åt pipsvängen... Nu har jag varit vaken sen 17.30 igårkväll, somnade igår morse runt 9 :) Ska försöka o hålla mig vaken nu till sena kvällen så jag vänder tillbaka dygnet men kan inte lova nåt :) Älsklingen har haft samma dygnsrytm, men idag palla han inte o det e tur det han ska ju jobba 1 dygn from idag kl 14 så han behöver ju sova lite innan det passet.. Men vad ska jag hitta på för att klara denna dag då? Städa e ju ett alternativ, men booring... Klippa hundarnas klor (tar ju inte så lång tid)...
Hmm, får fundera på det... Kanske dra hem till nån o våldgästa :) Ska iaf iväg o hämta ut antibarnpiller o köpa nå lördagsmys :) Åh, kan ju beställa saker på nätet :) men det tar ju inte heller nån tid... fuck..
What to do, what to do...
Ska skriva ut huseregelslista innan måndag iaf, så lillskrutt kan börja mata in den...
Långis m hundarna, nja det e ju 14 minus ute, inget varken jag elr hundarna gillar :(
Skit, det blir nog städning :( snyft.. Visserligen skönt när det e gjort...
Nepp, nu e jag uttråkad, sätta på kaffe o väcka min finaste:)

See ya :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar